wtorek, 3 kwietnia 2018

Reaktywacja


Nie wiem czemu porzuciłam pisanie, albo wiem i nie chce pisać... mniejsza z tym, chcę spróbować ponownie boo... czemu by nie? 

Zdjęcia mam to nie to samo co pierwsza klasa gdy zaczynałam. Wiele się wydarzyło ojj wiele. Nauczyłam się wielu istotnych spraw, wiele wyjść plenerów i wyjazdów, poznanie ps i podobnych do niego programów. Teraz nie tylko zdjęcia mnie interesują ale i film. Tak to też poznałam, ale w mniejszym stopniu. Mam kilka produkcji na koncie podpisanych imieniem i nazwiskiem (Link poniżej). Kilka konkursów za mną.  Słowem dzieje się. 





Żeby mieć więcej do roboty, praktyki no słowem do nauki, czekam na zadania od was. Morze być ciekawie.


Anja Rubik i ekipa TVN w Drzewniaku

DRZEWNIAK - 70 LAT PASJIAK - 70 LAT PASJI


Making of "Drzewniak - 70 lat pasji


Teledysk - "Księga Mądrości"



W teledysku wystąpiłam głównie jako zjawa. Więc może i aktorstwo? hahaha nie raczej nie :)



Pierwsze zabawy i tworzenie z kamerą wyglądało tak:

Noc w Ratuszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz