środa, 16 maja 2018

Juwenalia 2018

Cześć i oto pojawia się kolejny wpis :D 

Juwenalia 2018 w moim mieście. Jak by ktoś nie wiedział co to są juwenalia to już tłumaczę, w Wikipedii znajdziecie ładną wersje o to ona:  Iuvenalia – igrzyska młodzieńców. Nazwa igrzysk odbywających się w starożytnym Rzymie. Współcześnie tym mianem określane jest święto studentów odbywające się corocznie w maju. W wielu miastach akademickich w te dni odbywa się symboliczne przekazanie studentom przez prezydentów kluczy do bram miasta. Zabawa trwa zwykle przez szereg dni, w czasie których odbywają się imprezy kulturalno-sportowe, organizowane głównie przez i dla studentów.
Po mojemu to 3 dni picia, palenia głośnej muzyki i zabawy nie tylko dla studentów ale głównie chodzi tu o nich.

Na samym dole znajdziecie link do kolejnych zdjęć













2 komentarze:

  1. Po twojemu to 3 dni picia i palenia? Od kiedy? Od sierpnia? Może jeszcze ćpania? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie? Nie wiem co robili studenci przez te 3 dni, ja byłam tylko na pochodzie. Juwenalia nie zaczynają się w sierpniu, tylko w maju. Poza tym, jeśli masz coś do mnie, to mi to po porostu powiedz, a nie dodajesz głupie komentarze ze swoimi nieprawdziwymi domysłami.

    OdpowiedzUsuń