wtorek, 13 października 2015

Witam~

Witajcie, jestem Magda i niedawno... w tym roku szkolnym ;D zaczęłam uczęszczać do szkoły ponadgimnazjalnej. Jestem w pierwszej klasie ''fototechnik,, Chcę rozwinąć się w tym kierunku dlatego zakładam tego bloga. Mam nadzieję na konstruktywne opinię ≧∇≦ Mam mało zdjęć ale postaram się!  Postaram się zdobyć ich więcej.

 Nie chcę  zanudzać was opowieściami o sobie... Jeśli coś byście chcieli wiedzieć napiszcie, dodam to do tego posta :) Oto dwa moje zdjęcia.



Kontakt: Instagram, Facebook, Snapchat

Do zobaczenia potem
Nie zapomnijcie komentować ;*

1 komentarz:

  1. Yeyku kochana masz wielki talent fotograficzny.
    Wszystkie te zdjęcia oddają atmosferę.
    Obyś została najlepszym fotografem w Polsce!
    Oczywiście jeśli tak się stanie to przyjdę do ciebie na sesyjkę!:D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń